BRANDFESTIVAL- női csúcsvezetők a kreatív szakmában

A BrandFestival a szakma csúcstalálkozója: média és reklám jelenik meg egy térben.

„Az idei évi program megalkotásakor – kifejezetten a jövőre és a perspektivikus gondolkodásra fókuszálva – egy eddiginél szélesebb megkérdezésre helyeztük a hangsúlyt, hogy valóban azokra a problémákra keressünk válaszokat, amelyek az egész szakmánkat érintik. A demokratikus konferencia-modell keretében az idei tematika kialakítása a hazai konferencia-piacon egyedülálló módon, az ügynökségi, a tartalom-szolgáltatói és a megrendelői oldal több neves szaktekintélyének bevonásával történik – nyilatkozta Barna Tamás, a BrandFestival elnöke, a Republic Group reklámügynökségi csoport ügyvezetője.

A personal branding, azaz személyes márkaépítés (  D.T.K. és SugarShop Horváth Eszter ) éppúgy szerepel a programok között, mint tartalommarketing (Central Media- Lipták Tímea és Sláger FM, Csikesz Erika), e- kereskedelem (nulla nő) és közösségi média használat ( Istvánffy Emma)

Idén a nemek egyenlősége jegyében több női csúcsvezető is képviselteti magát.  A több, mint száz előadóból magyar nőként őket találtuk az ajánlatok közt:

Istvánffy Emma-blogger, designer

Ő lenne a megtestesítője a közösségi médiát jól használó lány példakép. Az oldala, melyen a menüpontok angol nyelvűek, a tartalom pedig kétnyelvű.

iemma
http://iemmafashion.com/

 

Sugar Shop, Horváth Eszter

Egyedi tervezésű sütemények, torták. Úgy tűnik a modern kor technológiai újdonságai nem érték el a céget: apró, fel nem nagyítható képek, be nem tölthető oldalak és hasonló finomságok színesítik a weboldalukat, miközben webdesign, UX tervezők hada áll készen ötleteivel és szakértelmével. Reszponzivitás? ( Tudjátok, amikor asztali számítógépen és mobil telefonon is olvasható egy weboldal. A nélkül, hogy a mobilon húzogatnod kellene ide-oda..) De,- úgy tűnik- a Paulay Ede utcai cím még mindig elegendő a megfelelő üzletmenethez.

http://sugarshop.hu/index.html
http://sugarshop.hu/index.html

sugarshop-1

D. Tóth Kriszta

Az egyetlen nő, akivel valóban közösség vállalható. Aki elhatározta, megcsinálta és működteti. Valóban példaképként vehető. Azonban itt is érezni némi disszonanciát. Még ő sem tudott elszakadni a sztereotipikus gondolkodástól ( vagy csak új angol gyökereiből adódott), mivel az oldala névválasztásánál ő is a jól csengő Woman, wmn szavakat választotta. Miért van az, hogy még kreatívjaink sem tudnak kereten kívül gondolkodni, s miért éreznek minden alkalommal ellenállhatatlan kényszert arra, hogy a női tartalmat vagy külföldi és / vagy 3 betűs szóval jelenítsék meg ( NLC, Joy, WMN, Femina, Bien) vagy valamilyen ruhadarabbal / fekvő alkalmatossággal azonosítsák ( Dívány, Pamplag, Retikül, Tűsarok)

Még nála, ezen a rendkívül gondosan összerakott oldalon is bántja a gondolataimat a Júzer, Wim, Kult és egyéb kifejezés.  Továbbá a soha be nem töltődő Facebook közösségi oldal is fura a pompásan betöltődő sörreklám mellett.

wmn

A borsos belépőjegy árak ( 65 000 Ft+ Áfa két napra) gondolom nem fogja az információra éhes érdeklődőket távol tartani a rendezvénytől.

Szomorúan látom, hogy még mindig esélyteremtőnek és kiegyenlítettnek látunk egy olyan rendezvényt, ahol az előadók több, mint a háromnegyede férfi. Ahol a példaképeink sem magyar területeken szocializálódnak, még kevésbé inspirálódnak. S különösen fájó ez akkor, amikor az egyéni érvényesülés, média és marketing területeken ez az arány még az említettnél is sokkal rosszabb. Mint például az e- kereskedelem ( tudjátok, webáruház és társaik), ahol egyetlen nő sem szerepelt az előadók közt.


Újságírás, kultúra, rendezvények, oktatás. Bármilyen téma érdekel minket. Vedd fel velünk a kapcsolatotMinden információ számít. A Tied is!

                                                         Arlette

Arlette M

"Az élet, mit élek- enyém!" COO- gondolkoding. Felöltözve is ember. Komfortzónátlanítva.

Nincs még hozzászólás

Hozzászólások letiltva